Fordons Asmir 20 år!

Igår körde vi igen. Kändes nästan som att när man precis kommit hem från fredans bravader, så var de bara att hoppa in i duschen igen, och köra på.
De hade kunna varit en helt okej lyckad kväll. Men sen sluta ju de som de sluta. Vilken är synd..
Ja sa ju de, alltid drama i fordons. INTE OKEJ

Vi kom ju iaf hem hela tror jag. Ja hade ju fått en hel hink med vatten över mig. Så mitt hår blev till is när ja kom ut. Inte så jätte okej faktiskt. Vi gick iaf hemmåt, Sandra sov kvar hos mig. Käka ägg mitt i natten haha :P

Nu väntar ja in Pao. Vi ska käka fetto-mat I guess :D <3

            
            
            
                altså ja ser lost ut hemst
                  
                      Älskar dig vännen. Du är bäst av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0