HEJ

Igår sa bestämde jag,Pao,Bella & Mathilda för att ha en liten chillichill kväll. Eftersom ingen av oss hade lust att festa.
Orkar inte förklara allt. Men blev väldans mycke åkandei bil. Åkte till Marcus med co för dom skulle ha fribiljetter, sen skjutsa vi dom till stan.
Vi drog sedan hem till mig, kolla på skräck film (som gör att jag inte kan sova längre, skit rädd!!)
Sen åkte vi till stan igen, hämta upp Tom&Adam och käka donken.

Vi kom iaf hem väldigt sent. Jag somna inte fören halv 6. Sjukt jag vet. Sen gick jag upp halv 9 för jag skulle jobba. Konstigt nog borde jag vara tröttare. Men de kommer väl sen eller något.

Nu kom jag nyligen hem från Bella. Vi har hållt på med projektarbetet hela kvällen.
så trött på de där, längtar tills de är klart haha!

Nu blir de sleepa hemma hos Pao snart. Hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0