HÖKÅSEN

Skoldagen, idag var låååååååång. Tur att jag inte gick på svenskan imorrse, onödigt!
Så efter vi slutat klockan 4 i skolan, fick jag,Bella & Sandra fortsätta med projekt arbetet. Halv 6 var vi klara i skolan. Skönt att vi lämnat in skiten ;)

Sen åkte jag till Paolas praktik och Bella var där också. Vi gick runt på stan lite och jag shoppa.
Sen kände vi för ett liten tripp, Hökåsen fick de bli ! Fick lite flasch backs där vid ICA .. hahaha!
Men vi köpte muffins, nappar och kakor HAHA! och hitta en fotbollsplan. Mycke skön dag helt enkelt :)!!

                       
                       
                       
                       
                       
                       


Kommentarer
Postat av: sandra

Precis mitt emot den fotbollsplanen har jag bott faktiskt :)

2010-05-25 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0