TISDAG DEN 25 MAJ

Idag var de redovisning. Klar med en redovisning av tre nu då.
Efter skolan blev de att åka till Hakon och hämta min pärm & betyg. Dessvärre glömde jag kläderna, så får åka tillbaka imorgon eller något och hämta haha!
Efter de så åkte jag och Sandra, till hennes moders jobb och fika sen solade vi.

& nyss kom en Pao hit helt plötsligt! haha hon är rolig hon.


Kolla så söta dom är på min praktik. Champanj & godis i lite student inspration ;) Tack så micket!!

                              

                ---------------------------------------------------------------------------------------------

Lite små shopping.

                              
                                       Trött på skinn-pajen! Nu blir de en skön silk jacka ett tag
                              
                                                                   Oversize
                               
                                                              Höga shorts från Vero moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0