HEJ

Så har man städat rummet, jag hade nämligen tappat mitt puder över hela golvet och mattan så de var bara att ta fram skrubbarn. Dessvärre fick ja inte bort på mattan!

Men guuuudars va jag har sovit. helt sickt.
Somna kl 8 på kvällen vakna halv 1 igen var vaken till tre sen somna jag igen och vakna 3. hahaha.
Sen åkte ja hem runt 6 sen åkte ja ner och fika me Linni &Becks :)

Imorgon ska ja till tandläkaren iiiinte okej va.
Varje gång jag ska dit får ja lite ångest :P vet inte varför eller jo de vet jag de är läskig känsla där inne..

Nej chaoooski.

              

                          Fan va ja är kär i min fin kavaj kofta från VILA. 
                         
                          Den kommer vara mycke snygg till fest & vardag !

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0