BUBBEL&BAD

Huuu ja jobbar på ja :) Har snart jobbat två veckor i sträck. Hoppas på att få vara ledig på Tisdag!
De är dubbel pass också så de blir hela dagar från de ena stället till de andra.
Men pengar kommer ju rulla in nästa månad och de betyder mer kläder & mer glädje (haha).
Men skulle inte sitta fel med en sista minuten till Turklandet maybe, känner mig väldigt sugen på de faktiskt..

När ja kom hem idag unna jag mig ett varmt bad, nästan lite för varmt, bubblor och även ljus :*)
Men jag klarade inte av att ligga så länge för jag blir rastlös..
Men alltid när jag badat blir jag så klen, kan knappt resa mig upp sen blir ja helt darrig och seg, är de bara jag som blir så? hm! 

               

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0