HANNA 18 ÅR!

I Fredags åkte vi till Ängsö slott klockan 12 på natten..
De var totalt kolsvart och jag var totalt liv räddd!!
Jag är fegaste människan på jorden ska ni veta :)
Så jag satt med mobilen i handen och var nära att ringa 112 och förvarna om att vi skulle dö!
Men då upptäckte jag att de inte fanns någon teckning och fick ännu mer panik..
Neej inte okej att få hjärt attack i så tidig ålder..

I går var de Hannas 18 års fest på slisk :)
Grymt kul hade vi nog alla!
Tog inga kort men hitta lite vimmel på sidan.

Fressten har ni lagt märke till dagens datum? 2010 - 10 - 10  hihi kul , haha näe kanske inte rå.



                        

                        

                        

                        

                        
                          Vilka fan är dom ? haha
                         

                        

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0