IKEA&DIPP!

Tänkte blogga lite nu innan paradis hotellet börjar hihi :*

Har varit leeeedig idag. De var skönt att få vara de eftersom ja inte varit de på 3 veckor!
Så ja tog mig en sovmorgon sen vid ett tiden kom en Linni med Spicyyy :D
Ännu lite senare kom en Pao och vi tog bussen till centralen för papps skulle hämta upp oss där, för vi skulle till IKEA.
Ja för att IKEA söker ju 100 ny personer till de nya stooora IKEA som ska öppna på Erikslund.
Så dit ska jag försöka söka, antar att jag lättast får i restaurangen. Blir glad om jag får där också.
Men hellst skulle jag vilja jobba med att sälja och ge bra inrednings råd.
Vi passade även på att ta oss en fikilika där å.

Sen när vi kom hemmåt så fick ja & Pao för oss att äta dipp me morötter så vi cykla till affären.
Vi glömde morötter så vi cykla tillbaka och så började vi ta kort haha ja dog av garv
de kom en snubbe som skulle ha en av dom där grejerna där hahaha.
Rolit.

            
            
              
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0