OKTOBER

Åj redan oktober månad, och min gammle far fyller snart 60 bast!
(Ja är en riktigt sladd barn yes)
Funderar vad jag ska hitta på, vill inte ge någon pryl för det hatar han men funderar mer på något man kan göra.. typ som teater eller något han gillar.. Skulle vara perfekt med en tur till eskilstuna eller dylikt och titta på trav och bjuda på bärs haha.

Nej klockan är fööör sent men så blev det.. har nämligen städat som en tok eftersom hus visningen är på söndag.. orka inte städa mer snart! Sen var jag tvungen att duscha också.
Har nämligen mördar jobb pass imorgon. Börjar 9 på första jobbet sen ska jag ner till best western och sluta 10..
Asmir bjöd mig o paola på bosnisk fest imorgon också, kanske åker förbi dit också om man orkar! Men har inte bestämt mig än jobbar ju tidigt på söndag också nämligen..

Idag efter jobbet så gick jag till Erikslund för att möta upp en Linni!
Hon letar efter ny dator så det blev vårt uppdrag idag! Synd att man inte fattar vilken som är bra eller dålig jag ser nämligen bara de rosa datorerna haha!
Sen blev de käk och idol kväll. Sen tog ja bussen hemmåt.

Jag är trött behöver sleepa, Nighty folks ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0