GÅRDAGEN

Går kvällen blev verkligen awsooomeee :)
Kan börja med att säga att min stackars kamera blev misshandlad, och är nu trasig, så no more pitchures på ett tag :( Men ska fixa en ny så småning om!

Jag & Pao drog iaf till Emil på för feest :) Grymt kul och vi var där länge och dansa loss!
Runt ett tiden drog vi vidare till Silk, ingen kom in förutom jag och Pao som hade turen på vår sida! Gled in gratis, inte fel de inte :)
Där var vi kvar ett tag tills Lingon & Marcus skulle käka på burger corner. Sedan tog vi taxi hem till L.
Hahaha dog av garv åt vidion :D Elle hockey hjälmen haha ääh mina och Paolas kvällar går inte att beskriva, måste upplevas.

Jaja så idag var de inte sååå jätte kul att gå till jobbet, skönt att man gick till jobbet för en gångs skull haha.
Sen efter de drog vi en solning me Dasch och Jessica sen spicy :)
Så kom hem för ett tag sen. Nu är man sliten tjej.. Men frågan är vad händer ikväll ? :D

Nu ska ja power napa, need som sleeep...
Pusschiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0