NAMMMIII

Idag var jag ledig. så jävla skönt !!

Tog en sovmorgon, sen kom Bella T och vi tänkte sola.
så vi cyklade till ICA för att växla pengar men på vägen dit kände vi en doft lukt från bageriet!
Självklar vänder vi på cyklarna och köpte oss bullar och choklad boll.
För gott!!

                  
                  

De är nyttigt med vete :D


Sen så fixade jag mig och träffa Sandrao och gick till tabban och drack cider,
sen vidare till W&B för å träffa Pao med co :D
Sen var ja tvungen att åka hem, för ja jobbar förmiddag på hakon imorgon :)

Ååååå jag och Sandra vari nya gallerian idag!!
Dom hade förhandsöppning, de var awsooooooome!
Men hann bara vara där i en kvart för dom stängde 9.
Så de första jag ska göra efter jobbet imorgon är dit !!!! :D

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0