VAL 2010

Snart ska jag & Pao iväg och rösta!
Sådär i sista sekunden haha :)
Men jag tycker det är viktigt att man röstar!

Jag måste säga att jag inte är jätte insatt i det hela.
Jag kan ju lite från skolan och sen disskutioner.

Men man ska rösta på vad man själv tycker och veta att sina åsikter är faktiskt väldigt viktigt!
Nu ska jag göra de, stå för min åsikt och för mig är det en självklarthet att rösta på de jag ska rösta på..

Jag vill inte bo i ett land där pengar är viktigare än människan.

                     

-----------------


Ska kolla på lägenhet sen också.
Jag börjar faktiskt känna mig lite sugen på att flytt hemifrån nu.
De skulle vara kul, bara för att få inreda :) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0