Stockholm i mitt hjärta


Imorrse eller idag tog jag tåket klockan 2 till huvudstaden! Blir alltid förvirrad när jag är där. Folk som känner mig vet att jag kan vara lite virrig och har svårt att lyckas ta "den rätta vägen". Men jag lyckades ta mig in till centrum iaf och hamnade i en sko värld! Då mådde man bland alla vackra acne, whyred osv. Hitta mig ett par som verkligen jag dog för! Men ja lyckades slita mig.. Var rätt skönt att tralla runt för sig själv i sin egna kläd värld den där timman tills jag mötte upp bröderna Wikman! Vi gick och käka på Fridays, och herregud vad vi åt haha! Varmrätt var någon slags kyckling i nånting och efterätt var oreokaka med glass i. Ja herregud, bra val att ta på mig mina tajtaste jeans ;)! Sen gick vi till st och kollade på en musikal. Fast jag förstog inte ett sjit av den, men den var säkert bra om man gjorde det!

Haha nu till de roliga.. Paola kom och hämtade mig.. Tror ni inte de blir soppatorsk?! HAHAHA ja dör... de va roligaste på länge.
Nej nu ska jag sova:)! Ska worka imorgon, sen kommer Alex och hämtar mig. Ska handla på citygross bara för att se vilka konkurenter vi har ;). Hoppas dom är otrevliga där eller nå :D ! Nej nu ska jag sluta prata.. skriva kanske de heter.

Puss och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0