DRIVE IN BIO


Tjohoo!

Spillde nyss mitt loka vatten över pappas dator.. och den dog! Asså ehm han kommer få damp :) ska testa torka med hårfönen eller något.. hur lyckas jag jämt?

IAF ledig både igår & idag! Hur skönt som hellst jö :).

Igår så gjorde jag något ja vela ha gjort lääänge :D Drive in bio. Eftersom nya IKEA öppnar idag, så hade dom drive in bio igår kväll. Så jag ,Pao och jessi åkte först på Emils fotbolls match, dom vann !
Sen så åkte vi och kolla på drive in bio till halv 3 på natten. Så klockan 3 kom jag hem och var helt död :D!
Men var tvungen att gå upp imorrse ändå för att fixa nailsen hos Dasch. Välbehövligt så nu mår dom bra igen :).

Ska städa och tvätta lite snabbt hade jag tänkt, men har så ont i magen att ja inte kan röra mig!! :( Så får se om ja orkar ta tag i det hela. Sen tänkte jag åka till Alex innan han börjar jobbet. & ihelgen blir det förmodligen personal fest på lördag och söndag firning av Pao som fyller år :D :D JAg har en jätte bra födelsedag present till na ;) !

Chiao friendos!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0