ÖLAND, dag ett


Jag och min älskade åkte ju på en liten semester till Öland. Nu har ja inte alla bilder för dom ligger på min dator som är hemma hos Alex. Men ja tar dom som ligger ute på fejsan helt enkelt :)

Dag ett, efter en lång bil resa så kom vi äntligen fram till öl landet. Det kändes verkligen som tiden saktades ner och att alla människor tog de lungt. Vi började med att åka in till borgholm (ölands lilla huvudstad;) ) och käkade buffé. Var super mycket mat, men ja tappade mat lusten av någon anledning? Kanske var det den stora feta fula fisken som åkte fram och tillbaka i vattnet som äcklade mig? haha ja är störd.
Sen åkte vi och kolla på ett gamalt slott/tempel? och de var riktigt coolt. Sen köpte vi lite vin och åkte till byxelkrok, där våran lägenhet låg. SUPER fin och SUPER bra läge! precis vid havet. 

På kvällen gick vi till den mysigaste baren och bara prata om allt mellan himmel och jord. Sedan fick vi för oss att natt bada. och de gjorde vi ju typ och de blev sand i hela lägenheten. De va kul haha!













Sen fick jag fr mig att leka fotograf ;) haha..






:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0