22 Februari


Kom nästan precis innanför dörren och är så kall att jag har svårt att trycka rätt på tangenterna haha. Fy va de skulle sitta fint me vår nu..

Idag har de väl inte varit världens tur dag för mig kanske! Jag vaknade av att mobilen ringde. Maxi som behövde hjälp. Så jag stress äter frukost, duschar på rekord tid, sminkar mig på rekord tid och väljer kläder på rekord tid ! Springer till bussen och jaa där händer det roliga.. Den går inte igång ? Han försöker i 10 minuter, alla på bussen börjar sucka och kolla på klockan. En kille i närheten av mig var typ arg ? haha.. Men sen ringde han någon från västerås som skulle komma och laga den.. & det tog sin lilla tid för dom att komma eftersom dom skulle köra ut till Skultuna. Sååå aaa efter nästan 40 min åker bussen! Sen när ja ska gå den lilla biten till jobbet på erikslund var jag helt inne i att skriva ett SMS och hörlurar hade jag i på högsta volym så jag märker inte att en moppe är några cm ifrån att köra på mig haha, gubben på var fett arg :)  
Jobbet gick galant iaf och jag lyckades bara komma en halvtimma sent. Efter jobbet drog jag till Linns jobb och chillade.

När jag kom hem så stog den här innanför dörren i hallen. Det var från farmor, i alla hjärtans dag present.. ååå får ångest för att jag inte kunde följa med dit idag.. Jag har inte varit där sen före jul... Måste gå dit snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0