rubrik


Hallådär!

Helgen har varit super :) Hänt lite allt möjligt har bland annat fått sett en riktigt strippa haha? Nej men berättar mer sen. Jag har nämligen glömt mobil laddaren till min ajphone hos Linn! Så kan inte lägga in de få bilder jag har.. Och kameran hittar jag inte laddaren till? Men jaja.

Jag är sjukt trött just nu har inte varit många timmars sömn denna helg. Tackade fan nej till jobb idag, då är det illa! Men börja 7 på morgonen och varit och festat dagen innan låter ju faktiskt inte så lockande eller..
Men bio blev det iaf jag och linn fick för oss att kolla på "min låtsas fru" och bio popcorn är ju faktiskt gott! 
Imorgon blir de fixa naglarna och färga håret. Hur skönt som helst om ja får säga det själv hehe!
Néj nu ska jag lägga mig i sängen och sova, ska ju som sagt upp imorgon. Natti :)

            
Våran middag i fredags :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0