Utgång igår


Blev en utgång igår! Förfestade hemma hos Becka och Kim :) De har ju nyss flyttat dit, de va jätte fint :) Vi drack massa vin, och spelade ett "förfest spel" fyfan va komiskt de var. tex jag hamnade på en ruta och så skulle man ta av ett klädesplagg och ge den till en annan spelare så alex fick sätta på sig min lilla kavaj, gissa om den blev uttöjd sen? Hahaha jag förlora hela skiten så jag sjöng "du gamla du fria" högt på ballkongen fast jag inte kunde låten så de blev ju inte så bra haha! Minns inte riktigt vilken tid vi åkte ner till krogen men skulle gissa på halv ett. Där va pao,alex och dom också :) & jag har lite ångest idag från igår för jag vet att det blev lite för mycket igår och har fetaste minnesluckorna från krogen? Jag har också ett stort fint blåmärke prytt på mitt lår..
När krogen stängde så fick jag och Alex skjuts av Davdis mamma hem till Alex, hur snällt? Mitt ute i skogen liksom haha. Och idag har jag seriöst varit helt död! Vi somnade ju halv 6, sen vaknade typ 10? Så jag har sovit bort hela dagen idag typ. Smart, kommer verkligen kunna sova inatt?
Nej nu ska jag kila, baaajbaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0