8 Januari


Igår så shoppade jag och Pao lite! JA har fått pengar så var tvungen att köpa nödvändigt som var slut, typ krämer hehe. Sen lite "nödvändiga kläder" Köpte med mig ett par snygga skinn byxor, klänning och två halsband! Allt på rea förutom byxorna. Bradär va?

Igår så blev de också en utgång.. Eller inte ! Tanken var så , men sen fick jag VÄRLDENS mens verkar så knarkade ipren och Pao och jag tröst åt choklad.. De skulle vi inte ha gjort. Vi båda låg och dog av mag ont så de va ju inte så trevlans. Men vi kollade iallafall två filmer till 2 på natten.


Älskar stora halsband, helt rätt.



                
                          50 :-
               
              
                    99 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0