Vaaaaa?

Men de är inte okej ?! 

Jag läser i NSD om förändringar i jordens axel och att det har resulterat i att vi har fått nya stjärntecken. Det måste ju vara ett skämt!! Ändras allas personligheter också då eller (haha)?? Själv ska jag då ha hoppat från att ha varit en typisk tvilling till en oxe... Ursäkta oxe? Jag? Ja som SKULLE TATUERA mig på torsdag, tvillingens stjärntecken?!?! Ska ja boka av det eller vad gör jag..



Så här ser det då tydligen ut nu:

 

Stenbocken: 20 jan - feb 15


Vattumannen: 16 feb - 10 mars


Fiskarna: 11 mars - 17 april


Väduren: 18 april - 12 maj


Oxen: 13 maj - 20 juni


Tvillingarna: 21 juni - 19 juli
 

Kräftan: 20 juli - 9 aug


Lejon: 10 aug - 15 sept


Jungfrun: 16 sept - 29 okt
 

Vågen: 30 okt - 22 nov


Skorpionen: 23 - 29 nov


Ormbäraren: 29 nov - 16 dec


Skytten: 17 dec - 19 jan


Ni kan läsa hela artikeln här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0