7 Juli


Fint väder ute!! & Jag ska jobba. Men så är det när man vill göra massa saker sen. Typ London, körkort och lalala.
Igår var faktiskt också ganska fint, ja var ledig och hela dagen gick till och tvätta all min tvätt haha! Sen mot kvällern åkte ja till farmoroch farfa och käka jordgubbar :) Ännu senare på kvällen åkte ja till älskling och grilla.

Nej nu ska ja börja fixa mig eftersom jobbet kallar klockan 3. Måste åka fetaste omvägen me bussen för power meet. Men men! HAr iaf hunnit med att sola nu på förmiddagen och ätit sorbe glass mums!

Juse tydligen har vi släktträff idag på jäkneberget, massa släktingar jag aldrig träffat! Men ja kommer inte kunna eftersom ja ska jobba, tråkgit!
Chiao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0