1 MARS


Igår så var det en sådandär dag jag gjorde allt jag inte kunnat göra pgr av fattigdom! Som att fixa naglarna, dascha fick hjärt attack för att dom var så hemska haha! Men nu är dom snygga igen, samt färga håret också! Så nu är de mörkt och fint som jag vill hadet ;) Shoppade även ett par snygga jeans och en topp, och en tunnstickad tröja. Övningskörde sedan när jag kom hem också, för andra gången.. Asså haha varför är jag sämst på att köra bil haha. Körde upp till 3ans växel på en parkering bara. Framsteg med starten sen första gången. Lyckas nämligen jämt göra rivstarter?

Idag så ringde jobbet mig, jag ska få lära mig spel&info nu! Super kul ! Så ska på upplärning ikväll och jobba stängning :) Så de ska bli roligt faktiskt. Så tänkte få i mig nå food och sedan fixa mig. Pusstiller.


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0