9 mars


Hej hå , så kan de gå!
Nee skoja..
Hej!
Idag åkte ja ner på staden för att sedan få skjuts till mötet på jobbet. Var ganska segt faktiskt. EFter det så tog jag och Susanna bussen till staden och käkade spicy,träffade även Emil & Pao där. sen gick vi runt och jag råkade shoppa.. Lite. (bilder nedan) runt halv sju åkjte jag hem till mor min för en fika och lite prat. Trevligt va! haha.
Nu är jag trött och funderar på att lägga mig om någon timma för jag jobbar stängning imorgon juuu..

          
          

Köpte typ en jäätte snygg tröja till från monki men glömde den hos mor när ja visade den för henne.. :( Faan! JA glömmer fan jämt grejer.. De är verkligen sjukt. Ja lär ha grejer över hela världen snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0