Inte varje dag man tar taxi till jobbet ;)


Hahaha jag garvar lite åt mig själv nu när ja tänker på det.. Jag råkade nämligen ta fel buss till jobbet? Tog bussen mot hammarby istället för den till erikslund? Jag kollade inte ens bussnumret när jag gick på bussen utan gick bara rakt på bussen? Så när ja märker att bussen inte svänger av där den brukar får ja panik.. Frågade personen bredvid mig " vilken buss är detta?" Han " 11" Jag " faaaan" hahaha asså.. lyckat. Gick iaf av och tog en taxi till jobbet 136 kr fick ja betala haha inte varje dag man tar taxi till jobbet ;) Så ja kom en halv timme sent.
Hur komiskt låter det egentligen? förra veckan var det bussen som var trasig och idag så gick ja på fel buss? De känns som jag behöver körkort mest i världen just nu.. Mjaa.

Jaja. Upplärningen idag gick nog kanoners. De är sjuuukt mycket att lära in men samtidigt är jag glad att jag fick denna chans. De är inte många som får :) Tur så kan ja det med spel och sånt.. Nu är de bara de andra 100 grejjerna som ska läras in. hatar PLU koder.. Den här veckan känns bra har jobb varje dag till söndag, och långa pass. De gillar jag! Så ihelgen blir de bara work.

Tänkte slänga ut en bild på mig idag med min nya jacka.
         
Spegeln är skitig haha . Jag borstar tänderna villt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0