Najtiti


Sitter här och kan inte sova, inte andas heller för den delen.. Ingen nässpray :(
Undrar verkligen hur de ska gå för mig imorgon, får ont i magen bara jag tänker på sjukanmäla mig eftersom jag vet att alla är sjuka just nu på jobbet. Men kanske, (med en väldans stor tur) känner jag mig bättre imorgon! Får hoppas på de.

Ihelgen vill jag festa och ha kul. Det är fan linn och jag värda efter denna veckas sjuka! HAHA :D Men nej nu ska jag borsta tänderna och lägga mig igen.. 

Här är ett halsband jag köpte från indiska. Mycket fint. Tänk på sommaren när man är brun ååå.. Fast kommer nog inte kunna vänta till sommaren med att bära det. Blir kanske fint till helgens outfit, ja.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0