Personal-fest


I lördags vart de personal fest för oss maxare ;)!
Började med förfest hos Evve klockan 4 (!), sen drog vi till vallby golfglubb, där de var en hyrd lokal.
Jag kan ju först tillägga at alla blev indelade i färger. ungefär mellan 10-15 personer i varje grupp var man. Jag fick gul, och då var man tvungen att ha på sig något gult då då. Jag som inte gillar att klä mig i gult, fyndade jag en gul blomma inne på H&M som ja satte i håret. Men sen när jag kom till festen insåg jag att det inte bara var jag som tänkte så, utan typ nästan ALLA haha de var komiskt faktiskt!
Iaf så fick vi bordsplacering efter den färgen man var, så käka vi god food och snacka massa. sen blev de efterätt. Sen var de lekar, och blev i grupper från den färg man var. Vi vann inte haha.
Sen blev de nå band som upptädde, och dans ;) Vid tolv, halv ett åkte vi taxi ner på stan. Disa och dom andra vandrade till krogen, men ja mötte upp älskling och åkte hem istället :) Men de va en riktigt bra kväll iaf.

Tog inte mycket kort, mest bara sudd bilder komiskt nog..

Min blomma, å mina gula naglar hihi

Häär lektes de lekar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0