STOCKHOLMS HELG.


Åkte till Stockholm i lördags, även fast jag måde piss. Vi hade ju bokat hotell rum över natten till söndagen.
Så vi tog tåget vid 11 tiden, checka in på hotellet. Drog och åt inne i stan. Sen var jag tvugnen att lägga mig på hotell rummet eftersom ja mådde så dåligt, och tyvärr har ja smittat alex också så han mådde väl inte heller på topp haha.. TUR så hade dom disney kanalen på rummet ;) haha!
Men när klockan närmade sig 7 så ringde pappa och vi tog oss hem till Ante, de var gå avstånd dit, så det var ju skönt. På vägen dit var de hur fina områden som helst och vi gick förbi en kyrka som hade tänt massa ljus, antar att de va haloween? haha fint var det iaf. När vi kom fram så tg vi oss till en restaurang, lite ovanlig faktiskt men hur mysig som hellst! De va brorsan som hade ätit därförut. Jätte gott :) ( jag lovar vid de är laget hade jag feber) men ja kämpade på oc vi tog tunnelbanan till min andra bror Henrik där de va lite folk. Så vid 3 snåret tog jag och alex taxi till hotellet och sov. När vi vaknade sen så väntade en stor god hotell frukost! mums bäst av allt :D Sen var de bara att checka ut, och så vandra vi runt på stan lite. Fattiga jag kunde inte låta bli at köpa en skjorta på Zara. Men har letat efter en sån länge, så fick det bli!




Hotellet


Utsikt från vårat hotell rum :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0