SOOOOL

underbara värme !! Skönt med sommar :) Nu längtar man verkligen till Juli då jag tagit ut tre veckors semester :D Typ första gången i mitt liv jag tar ut semester på en sommar, har alltid jobbat varje sommar som en tok. Men nu jäklar ska jag ha sommar semester. Har lite planer planerade iaf.

Idag låg jag på baksidan och tog de lungt tills en jävla geting kom och förstörde för mig, jag är SJUKT rädd för getingar springer iväg så fort jag ser en på 100 meters håll. Usch minns en gång jag satt på bussen och en geting var instängd inne i bussen med mig ?! De va typ de värsta jag varit med om haha jaja.
Nu blir de jobba som en tok framöver ett tag. Så chao :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0