Hej :)

Skön härlig dag måste jag säga :) även fast vädret inte vait på sitt fullaste topp humör. Shopping idag igen då.. Typiskt :) Och waynis (stavning ) i några timmar. Trevligt måste jag säga :) Imorrn blir det så jävla kul. VALBORG! Vad ska jag ha på mig. Det är frågan det. Men det löser sig imorgon nog.  Slingat håret har jag också gjort idag. Blev helt okej. inte allt för stor skillnad. Sak försöka färga det mer imorrn. Det ska bli ljusare !

Ha det så bra och roligt imorgon, kommer nog förmodligen inte hinna sitta vid en dator. Då praktiken och all mitt fix inför kvällen kommer ta hela dagen. Klockan 6 hem till Alex blir det för grillning.
tjinnng.

Kommentarer
Postat av: Vilja

Tjingeling! Tittar in och önskar dig en fin dag och en härlig Valborg :)

2009-04-30 @ 09:41:03
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0