magsjuk, de ska jag aldrig bli igen

Nu börjar jag fundera om det här dumma magen någonsin blir normal igen.. Verkar inte riktigt så. Hoppas den hinner bli det till på Fredag iaf :S. Kan fortfarande inte äta. Igår fick jag i mig en smörgos och lite yogurt. herregud va jobbigt det är.
Men antar att det bara är på att hoppas på bättringsväg.

Hade som sagt tänk att ta mig till praktiken idag. Men det hände ju inte. SKulle behöva åka till min skola också för att hämta massvis med plugg som jag har ogjort. Och kvällen var planerad med mamma, att hon skulle hjälpa mig med matematiken. ( som jag förövrigt aldrig förstår mig på ).. Desutom är det fint väder ute också typiskt ju. För här inne ligger jag och bara glor på TV.
Nej magsjuk, de ska jag aldrig bli igen, det kan jag lova :)

Annars då. Jaa de har väl inte hänt så mycket dem här två senaste dagarna om man säger så.. Börjar bli typ lite smått galen på att ligga inne nu. Kom iaf ut med lill-hunden imorrse på en promenad. Japp.Och happy är jag åt att mina H&M varor kommit. FAst de gjorde dem för typ två dagar sen. men men :D haha. Synd bara att jeans jackan är lite to biggy. Men det får väl funka endå. Orkar aldrig byta och hålla på. Kanske det tar ännu två månader att få hem den. Nej H&M´s leverering gillar jag faktiskt inte. Segast någonsin :P

Jaa nu ska jag fortsätta glo TV :( puss


News

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0