påskmiddagen

Igår var det ju som sagt påskafton. Det blev påskmat och gäster hem till oss :P Mätt blev man också, även fast jag inte gillar påskmat sådär jätte mcyket igentligen. Ända till klcokan sju satt jag och umgicks me brodern,stina, pappa och mia å hennes vän. Haha, sen kom de vänner hem till mig.Blev lite film tittande och så :) Sen Blev det bara Paola kvar! Då gick vi ner me Ante,Stina och pappa.
De va väl kort och gott min dag igår.

Idag så behöver jag faktiskt plugga alkoholhantering. Sen så tänkte jag ta de lungt idag gå och sola sen kolla på massa repriser på TV. låter skönt.
Men nu ska jag gå ner och äta frukost (även fast klockan är halv ett) och sen är det väl hejdå till brodern&Stinan
Hörsdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0