iväg!

Nu ska jag iväg på Tove´s student, i enköping :) Åker med Bellas familj. Så det blir bra. Först ska vi åka till hennes skola och kolla. Sen åker vi till Västerås igen, branthovda, och fortsätter firningen :)
Sen direkt efteråt åker jag hem till Sandra och fixar om mig på nytt. Sen drar vi hem till Jens på för fest. Sen strike sen får vi se hur det blir. :) Kommer nog bli jätte bra (Y).


Mina presenter till Tove, är ett silver armband och en lite miranda nalle att hänga runt halsen :) Egetnligen så hade ja köpt ett kort också.. Men det slarvade min slarv mamma bort :) hahaha.


vad jag har på mig är en klänning från H&M :)

Men nu måste jag skynda mig som tusan.. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0