Bara regn. .

De är bara regn, regn, regn idag. Började till och med hagla inne i stan. Uchur. Men imorgon hoppas jag på bättre väder för då blir det grillning at my place :) .

Idag i skolan var en ren plåga. Efter bild & form. Så var hotell inställd för vi skulle ha en föroläsning. Från klockan 10.nollnoll - 16.nollnoll. JÄTTE kul! .. NAAAT! Men vad ska man göra. Jag & vännerna blev så rastlösa så vi trode vi skulle dö. Men till slut var den ju slut.

Nu då. Sitter i mjukis kläderna och nyss tagit bort sminket. Funderar på att kolla på desperata hemma fruar. Har precis kollat klart fjärde sesongen. Äntligen kan jag börja på femte. Huhu.
Sen ska jag ringa paff, för henne har man inte hört av på länge känns det som :/ Jobbmänniska haha.

<--- dagens outfit.
Simpelt, orkade inte eftersom regnet bara dröpte ner. så de fick bli:
Jeans. tisha.




Kommentarer
Postat av: Paola

taack gumman <3 Den är från hm :D Jaa jobbar jobba och jobba =( Din pappa kom och handlade idag =) haha

2009-05-28 @ 23:52:01
URL: http://paolaflores.blogg.se/
Postat av: Paola

Vad är det för jeans ?=O

2009-05-28 @ 23:52:32
URL: http://paolaflores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0