Rainy day

Internet har varit nedstängt ikväll. För det hände något med com hems nätverk eller något sånt crap! Men nu funkar det visst igen:)
Dagen har varit bra, med dåligt väder:) Fast jävlit fint var det när solen började skina och regnbågen dök upp bland de gråa molnen. När jag var liten, då trode jag verkligen att det fanns en skatt vid regnbågens slut. Så jag bestämde mig en dag för att gå ut och leta. tänk så tokiga idér man hade när man var liten. Fast fantasin flöda. haha saknar ibland att vara liten och tro på allt man hörde :Phaha.

Idag blev det stadsvandring. Men Tove & hennes moder. Längesen man träffa Tove, så de va trevligt faktiskt. Hitta mycket fina saker i student-väg :) MQ hade många fina klänningar faktiskt.
Sen hitta lite til mig själv också. Köpte nya converse skor, likadana som jag redan har. hehe. Bara för att ja vill att mina ska se nyare ut och att dom jag hade var väldigt stora. Så nu fick jag rätt storlek till slut :) Sen blev de lite nödväniga koftor och en stickad väst på rea :D höh fynd.
Och idag har jag och Paola tjockad, må ni tro. Chips, popcorn, godis och kakor. Och så en bra film på det. Ritkigt skönt faktiskt. När man hörde regnet smattrandes på rutorna.

Fick höra en dålig nyhet igår också, var att brodern & Stina inte är tillsamans längre.. Så Stina ska flytta själv till lägenheten dom köpte tillsamans nyligen. och Broder flyttar antagligen hem igen i någon månad eller så. Det känns faktiskt ritkigt crapy.. För ja gillade Stina så mycket :P Men allt håller väl inte förevigt I guess.

Men till något lite bättre iaf. Inställd lektion imorgon. Börjar typ 10 i 12 :) slutar väl runt ett eller något. Skönt juu :)Så sova sova imorgon. Kanske ska försöka plugga lite innan endå. För de känns som 100 saker ska in nu innan skolan slutar för denna termin. Bara att kämpa på :P
Jaja nu ska jag kolla på desperate housewives. Chaooo.

Kommentarer
Postat av: karin

men gud va tråkigt med din bror och stina :O

2009-05-06 @ 00:36:49
Postat av: Anonym

I Know :( :( Men what to do

2009-05-06 @ 10:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0