Second-hand

En sak jag försökt, men aldrig lyckas med. kommer aldrig göra, och inte förstå mig på dem som hittar i second hand affärer. Jag tycker det känns lite B, att gå å köpa andras gammla kläder, som dem har använt. nej
Men idag så gav jag och Becka de ett försök faktiskt. Tror du vi fynda något? Nej. Men att försöka är ju alltid något :)

Nu har vi äntligen fått ledigt i fyra dagar. Skönt det känns. Fast jag jobbar imorgon. Tidigt, men det gör inte mig något!
Sen på fredag fyller Becka 18. Så då blir det firning åt hennes vägnar huhu :D 


Har kommit på att jag & mina vänner använder oss bara av converse skor. Ser nog lite komiskt ut. ( Förutom Sandra hahah)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0