Min dag

Tänk att tiden går så fort.. De är läskit juuuu, redan nu börjas alla förberedelser inför studenten.
Student 2010, ja de låter ju inte klokt. Min student.
ÅÅå idag provade vi ut storlek på student mössor, och hur vi ville ha dem!! Lovely. 1700 kronor gick de kalaset på!! Men då beställde jag student mjukis kläderna och så.
Längtar!!

Idag i skolan var det redovisning på två lektioner och övriga lektioner var de prov. De gick som smort.
Efter skolan åkte jag med Pao hem till mig och laaaga godaste maten på länge. Vi ääär så duktiga kockar.. Eller Paola är. Jag är värdelös i köket :)
Sen mot kvällern blev de desprets :D

Men synd nog, börjar jag känna mig sjuk. Ont i halsen juu. Men de blir nog bra till imorgon.
Imorgon är de desutom mässa för de små 9:orna som ska bestämma vilket gymnasium de ska välja.
Då ska jag resenprentera Hotell. (Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att repsentera sin linje

2009-10-14 @ 10:51:42
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: sevan

det är långt kvar för mig att ta studenten haha ;)

2009-10-14 @ 11:11:03
URL: http://whineup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0