Vill utomlands nu

Skulle man inte bara vilja resa iväg ett tag nu! De skulle vara så skönt att komma bort från minus graderna, & åka till ett varmt land där ma nkan sola,bada och festa. Där ingen har en aning om vem man är! Fan vad skönt haha.
---

Idag så vakna ja sju, men modern lät mig få sova vidare. För ja kännde mig så otroligt slut! Helt död.
Så när ja vakna igen, vakna jag klockan tolv.00 gissa om det var de skönaste på ett tag eller?
Så nu har ja satt på mig lite kläder ,och ahr fixat mig. Snart ska jag & Pao iväg och pumpa på gymmet ;) Fast först ska vi köpa dom där snygga leggingsen med läder på. Snöggt!!
hejdÅ.

           
Har på mig detta idag.
Kofta kortärmad - Vero M
Jens leggings - Gina T
Nit skor- Minns inte hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0