UPDATE

Sådärja nu har ja arbetat mina ynka 3 dagar i veckan pass, för denna vecka.
Jag hade på mig hatten på jobbet idag, och herregud va man fick beröm haha älskar min hatt!

& vädret är ju verkligen Sverige väder. det har gått från 30 plusgrader till bara 11 grader på några dagar bara. Man fryser ju till döds? :(
Jag vill åka utomlands!!

idag så åkte jag jag och Pao till Dascha vi hade trevligt :D kolla först bevelly hills (stavning?) sen satt vi på ballen och prata massa rökte vattenpipa och drack zours haha!

Nej nu blir de sleeping time! trött.. tur för mig att ja får sova imorgon då!

                         
Hitta en vimmelbild från sjökrogen för några veckor sedan.
Jag har liksom aldrig fattat att sjökrogen hade en hemsida med vimmelbilder?
Jaja dom är så hemska alltid endå så haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0