UPDATE !


Nu ska ja göra en lite uppdatering här !! :)

Om min helg.
Fredags så jobbade jag till 21.00, drog sedan hem till Linni och drack vin+hallon :) Vi satt och snacka och blev flummigare och flummigare.. Så typist oss! Tog bussan ner till Tabban en stund sen donkan där vi träffa Bellan!
igår jobbade jag till 15.00 sen kom a hem till mig, gjorde de värsta man göra och kollade på paramore aktivitet hehe.. asså efter 1an kunde ja inte leva normalt liv.. och självklart kan jag inte låta bli att kolla på 2an? Jag får fan skylla mig själv ! Sluta med att Kajsa fick hämta mig lite över 2 på natten för jag var ensam hemma. a fick fel på bilen (haha) så den kvällen slutade ju faktiskt lite komiskt?

Vart ledig idag :D Hur skönt? Umgåts med Pao <3 :D Vi kollade på salt filmen, fattade väl sådär! Helt okej var den väl! sen tjockade vi choklad och popcorn hahaha!

Kommer väl aldrig kunna somna ikväll för den där jävla filmen.. Hmm vill inte sova själv inatt :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0