Helgen som varit

I fredags så va ja me Becka & Linni, vi ksulle ha mys kväll haha. Dom hade beställt med sig donken, och becka höll i drickorna... Sen ramla hon i trappen så de flög cola över hela trappan hahaha. Sen kollade vi på skräck film... ar inte gjort de på 1000 år så de kändes lite jobbigt sen när dom gick :( TUR att dom inte övertalade mig att se paranormal 3 !!
Lördags jobbade jag till kvällen. Efteråt hämtade baby mig och vi köpte tonvis me godis (vi tyckte att vi var värda de efter allt gym slit) sen hann vi precis hem till gladiatorerna (As bra ju hehe) sen mumien filmen, men ja somnade efter halva för ja var helt döds slut.
Igår träffade ja SAKNADE Bella! Hon hämtade upp mig hemma, sen drog vi på en fika nere på stan. Mitt nya favorit ställe Chicco. AS BRA JU. Våra munnar gick i ett herregud, sen upptäkte vi att dom stängde.. Typiskt!


Nu är det måndag igen, och jag ska iväg till jobbet. Börjar klockan 11 känns inte så bra,. Men man måste ju!
Chiaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0