onsdan

shit vad veckorna går fort. Redan i mitten på denna.
Idag har jag varit riktigt dålig. Struntade i skolan. kändes meningslöst med en lektion. så jag tog cykeln ut på landet hem till Paolan. Riktigt jobbit, men duktigt måste jag säga. Vid kvällningen cyklade vi tillbaka till skultuna. Vi skulle till löga på grillning med mina tjejer. Men Blev aldrig av, blev ltie sent. Hade inte enns fixat oss.
Har gått runt i mjukis kläder, toffs och inge smink alls. Har varit rätt skönt faktiskt om jag får säga det själv.
Vi begav oss hem till min kära lilla farmor och så fick jag mitt lite försenade påskägg av henne :) gulligt.

Men imorrn då blir det skola. Ingen praktik längre :( saknar ju. men så är det.
Hotell lektioner hela dagen imorrn, från klockan halv nio till typ halv tre. Tror jag. ucho.

Men fick iaf ett fint armband i posten idag :) Beställt. blev nöjd med det faktiskt.

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för sängen. Måste bädda till Paola också, för hon ska övernatta här inatt.
Pussele.

Förästen så är en hallands resa inbokad nu också :) 21 Juni bär vi av i 4 dagar. Pool och hus och så ska vi vindsurfa gratis ;) Kommer bli lyckat.. Naaaaaaaaaaat!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV; jaa eller hur :P de är grymma!



skitsnyggt armband! Vart har du beställt det ifrån??

2009-04-16 @ 11:30:33
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

fint armband :)

2009-04-16 @ 16:16:18
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Paola

FY FAN VAD SKOJ VI SKA HA=D

2009-04-16 @ 20:21:21
URL: http://paolaflores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0