sista praktik dagen

Idag var det min sista praktik dag:( Riktigt sorligt om jag får säga det själv! Har blivit så van att tralla ner till lilla bruket och jobba på de brukshotellet på torsdagarna. Men jaja ska iaf jobba där imorrn efter skolan och hjälpa till lite, sen har dom mitt nummer utifall de behövs hjälp någon dag :)
Sista dagen, också rolig. Jag och Robin stod och gjorde hundra miljoner köttbullar :P ja blevså trött på äckel mojjs köttet att jag sa att jag aldrig mer skulle ätakött. Då tyckte robin jag var tönt :/ haha! Jaja orka han :)
Men sen om två veckor blir de ut på ny praktik platts. Och på min gammla ska en tjej som heter Johanna till.
Jag berätta för Robin hur hon var. de enda han sa (nästan) var att han kommer att sakna mig djupt. förstår han.. :P

Sååå imorrn blir det skola till klockan 11. Sen snabbt över till hotellet och jobba en del. Sen ner mot staden igen för att betala in lite till turkiet resan och Så måste jag köpa mina nya sneakers. För de hände ett missöde med mina tygskor idag :/ haha. Mot kvällen är jag bjuden på någon bastukvälls drickande, sedan krogen. Men som sagt så kommer jag ju inte in där. Så de känns inte sådär jätte värt :P Men på lördag kanske detblir att festa. Så ska jag ju jobba lördag söndag också. Fullrulle jö!

Men ha´de PUSS!

Kommentarer
Postat av: Annika

Svar:håller med dig:)



kram

2009-04-02 @ 22:52:31
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Julia

härlig blogg du hade tjejen!

2009-04-02 @ 23:46:34
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0