Skultuna goes färgglatt!

jag börjar få praktiskt taget panik av min tråkiga vecka. Soim mest har bestått av magont och spya! Kul. noot!
Hatar att vara inne och göra ingenting, blir så otroligt rastlös av det.
Ringde min praktik idag. Och han ville inte att jag skulle komma idag och kanske inte imorgon heller. För det är ju viktigt att det inte sprids på stället.. Så jag får ringa tidigt imorgon bitti och höra hur jag ska göra. Känner fortfarande av att magen itne är osm den ska, så det kanske inte är så super bra heller. Men blir galen över att vara hemma och tycka synd om mig själv :P

Haha måste bara säga att jag och paola är bra komiska. Var nyss ute på kvälls promenad me vovven. Då vi hittade rit-kritor. sådana man hade när man var liten och ritade på asfallten. Vi tog dom iaf och prydde hela skultunas fula gråa vägar med olika färger. Mycket fint måste jag säga (Y).


Och så beställde jag en söt klänning idag också. Kanske att ha till avslutning? Får väl se.
Brukar endå alltid hitta något nytt till slut iaf.

Nu ska jag sova :) NAttii!





Kommentarer
Postat av: Marie

Oj vad fin den var! Vart beställde du den ifrån?

2009-04-25 @ 00:59:04
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: J

söt klänning

2009-04-25 @ 11:48:06
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0