12 februari

kan man ha träningsverk i nacken? ja tydligen haha.
Idag struntar jag i att träna. tänkte spinna idag igen, men orkar verkligen inte idag.
Kunde inte alls sova inatt. kanske somna klockan ett.. sen vakna jag klockan halv 5 för att min mage gjorde jätte ont. men somnade om till klockan fem igen. så inte har det varit den skönaste natten. Sen var det bara att gå upp igen klcokan sex! För praktiken börjar ju klockan 7. huu det var jobbit, men det funka!
Har haft riktiga smärtor i magen idag, så har levt på ipren, fast de har knappt hjälpt. Känner att detta inlägg har varit väldigt negativt haha men men :D
Nu ska jag gå och göra te och kanske försöka sova ut några timmar så jag blir lite pigg till helgen.
Lördag är det hjärtats dag och det blir firning med mina flickvänner haha. på en fancy restaurang. hoppas ekonomin håller sig. har det lite dålit just nu men nsäta helg blir det mycket pengar. och så kan jag säkert tigga pengar av pappa, det är väl inge ovanlit direkt haha.
Imorrn kanske det blir party, får se, får se!


Det var final i top model och min favorit vann inte! fast vinnaren var ju också duktig hon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0