Praktik&gymmning

Praktiken avklarad. Motit att gå dit. men kul när man väl var där :) iaf i slutet. ibörjan blev de mest städa hotell rum och bädda sängar .suck. men sen blev de roliare när man fick ta hand om gästerna haha. den jobbade en ny idag också. Jätte trevlig faktiskt.
Gick upp på den läskiga vinden också. har allti varit jätte rädd för den, skultuna folk har sagt att de spökar där. hahaha! men vem litar på det. så jag tog mig upp för den knakika trappen och fann mera hotellrum, som var oanvända och sen så kom jag in i värsta rummet med bastu och bubbel och grejer. de va riktit nice. där skulle jag varit me min vänner om de vorem in pappa som ägde stället. fast nu är det ju itne så. typiskt då.

Idag var min tanke att  umgås me Paola och köra ett gym.pass. vet inte va vi ska köra på.
Kanske Spinning eller bodypump. Får se vad paola känner för också :) Nu väntar jag bara på att hon ska komma hem till mig. jag slutar ju min praktik 1 och hon slutar klockan 4. så de blir ju bara till att vänta. ska nog göra en hotell-uppgift som är försenad också. Jag börjar komma ifatt nu igen i skolan. skönt. då känner man inte den där jobbiga pressen på sigg att man måste plugga hela tiden.
Fast min press är inte helt borta heller.. Har nämligen TVÅ prov på tisda. och ja har såklart inte pluggat något. Det är Naturkunskaps prov och alkoholhantering.huhu. går nog bra...


På bilden har jag på mig:
Kavaj-Ginatricot
Randig tröja-Lindex
Linne-Ginatricot
Urblekta jeansleggins-VILA

Så då vet ni ! haha men ha en sån bra dag nu. Hedddå :)
Ps: tror tatueringen hamnar på foten iaf .

Kommentarer
Postat av: emma

tack, snygg outfit :)

2009-03-12 @ 18:37:57
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin outfitt. ha en bra dag :)

2009-03-12 @ 23:30:33
URL: http://crossovercosmetics.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0