(Y)

Då blev det tillslut inte en sådan där dum dag. som att vara hemma från skolan tex. Nej nu är det faktiskt slut me de där slö-heten.
Idag så gick vi iförsig bara till skolan till klockan 11. Sen blev de som vanligt högskolan-tripp på stan-sola. Mitt och Sandras vanliga fredags-göra. Efteråt blev de hem mot Becka sedan gick vi och gymma en snabbis. Blev inte så länge, typ 45 minuter (haha) men vi kännde oss duktiga som faktiskt gick dit. Becka har också kännnt sid död efter Idre veckan. Eller ja inte bara vi utan alla vi har gjort det. Men nu är ja pigger igen :D
Fast ikväll är det tjej kväll hemma hos Linn. Så jag vet inte om jag ska dra mig dit eller om jag bara ska ta en lugn kväll hemma, och försöka minska på min samlade hög av läxor och sådant strunt. de är faktiskt mer välbehövande än något annat just nu. för jag ligger en bra bit efter i skolan. och det måste tas igen. har aldrigk ännt mig så kass i skolan. jag är inte den som brukar ha dålia betyg. men nu är det så. och det ska ändras! när jag tar min student ska jag faktiskt gå ut med stolthet ;) hahahaha!
Men som sagt, får se hur jag gör av med min kväll.

Och lite som vanlit blev det shopping idag med Paola. Köpte min skin.jacka från H&M som jag gått och trånat på länge om jag ska köpa den eller inte. och min storlek har allti varit slut typ när ja väl haft pengar så har den funnits. Men nu jäklar fanns den och jag hade pengar. Så då fick den komma med mig hem. äntligen.
Sen blev det lite mer köpt, som ja tänkte ha på mig imorrn. För då blir det parteey :D!
Tänkte att jag visar den outfitten imorrn innan jag går på utgång :)

Här har vi iaf den MC-inspererade skin jackan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0