Dumma rubrik

Hallåja!
Skolan gick finfint. Fick mig ett stort skrattanfall när ja mötte minna vänner i korridåren idag. Vi snacka om Åland i sommras och hur komisk jag var. Ne de va kul. " jag var som en liten trasdocka på dansgolvet som flög runt" HAHA. & så "vem vare???, Veem vare som kastaa??!!"
komiskt.

Efter skolan träffa jag Tovan. & vi har verkligen inte träffats på en halvår. Nej men faktiskt, var de ritkigt längesen!! Så de va kul att få träffa henne en liten stund.
Besikta bilen gjorde vi å. Men var sådan himmlans lång kö tills våran tur.
Så ja satt och "hängde gubben" på rutan för de var så immigt. Tove kom inte äns på ordet. Träd liksom.
Jaja.
Sen åkte vi in till hälla en snabbis och hon kömpte sit foundation!
Sen på akution. fina möbler. haha nejdå.
Nu måste jag plugga hårt ! Ligger efter, ( efter bara två dagar iskolan ).
Klockan nio blir de desperata hemmafruarna!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0