Konnekonrad

Vilken kväll! JA herregudars var rolit de var. Blev nästan en finlands fylla där haha. komiskt.
Kvällen började hemma hos Bella. Blev lite pizza-käkande sen dags för att förparta. Vid elva tiden någon gång så drog vi in mot staden, till Konrad. Japp lyckad kvällsning.
Men de mest komiska var att jag sov kvar inne i stan och min mobil var totalt sten-död! Så jag vaknar självklart klockan 10. och jag börjar jobbet klockan 9. haha så liite försenad var man ju.

& måste tillägga att jag drack upp en hel öl huhu! Fast iförsiwg var den utblandad med sprite. men men.



                               
                                 
                                                Hitta på some old friends på krogan också :)
på bilden jag och min vän karl , rickard och Danne haha.


Kommentarer
Postat av: Sanna

härliga pics!



TACK =)

2009-09-05 @ 18:14:21
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0