HEEEEJ

Freeedag!! Skönt!!!
Idag så fick jag mig min rejäla sovmorgon :) Som 12 timmar, så skönt.
Lite senare mot kvällern så drog ja och Pao till Erikslund för mobil & ipod jakt :) Vi täkte inpuls köpa, men vi fick inte ta de på kredit, för att vi inte har ett fast jobb. De suger. Men ska beställa nästa vecka sen.

Men vi hade feting kul på Erikslund iaf :) Vi kolla runt lite, testa och så testa vi ta bilder i bärbara datorerna. Gissa om vi fula oss :) usch vi märktes säkert i hela butiken, som vanligt :)
Just nu sitter vi och käkar upp min alla hjärtans dag gele hjärtan :)


             
            
Testar keppsar och mössar, eftersom pao nu mera samlar på keppsar? & dagensoutfit, snygg pose där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0