LINNI 19 ÅR!

Igår fyllde Linni 19 år :) Sjääälvklart blev de firning på det! Förfest hemma hos mig igen blev de.
Vi hade en lite för rolig kväll på Pluto och på krogen blev de nog lite för mycke drinkar!?
vid tre åkte vi till erikslund och tog donken och de va sjukt komiskt där. Vi gjorde så de blev en hel lång kö bakom oss och alla hade panik :) hahaha! träffa nå knäppa killar där också? eh ja de blev iaf en för rolig kväll igår.

Idag så skulle ja egentligen till Matilda, men 1. jag är död 2. ja är död & 3. ja är död. Så skippar nog det :)
Jag har satt på mig mjukisdressen och kollar massa kärleks filmer på kanal plus. Mycke bra!

lite bilder från igår..

                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                             ja dör haha

Kommentarer
Postat av: Linnii =)

HAHA :D alltså.. sjuk kväll^^

2010-07-25 @ 19:16:10
Postat av: sara

hahaha ja vet den var sjukt rolig fast skum & lite mycke att dricka men de var ju som sagt din födelsedag ;) :D

2010-07-26 @ 00:19:34
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0